меню
Срок проживания
23
сент 20‘
24
сент 20‘
Найдите нас

Procedury bezpieczeństwa Sprawdź jakie procedury stosujemy, aby zadbać o bezpieczeństwo gości.

  1. Главная
  2. Гостиница
  3. Procedury bezpieczeństwa
читать дальше
Зубр
Лес

Nasze działania w związku z pandemią COVID-19

SZANOWNI PAŃSTWO

W obliczu tak trudnego wyzwania jakim jest koronawirus (SARS-CoV-2), przed jakim stanęliśmy my wszyscy, pragniemy poinformować, że na bieżąco monitorujemy doniesienia dotyczące SARS-CoV-2 i dynamicznie zmieniającą się sytuację przez niego wywołaną. Bezzwłocznie wdrożyliśmy środki ostrożności, w celu zapewnienia bezpiecznego pobytu
w naszym hotelu. A także przygotowaliśmy pełną listę konkretnych działań obejmujących wszystkie obszary w hotelu.
Sprawdź poniżej.

I. RECEPCJA

  • Udostępniamy, przed przyjazdem, drogą elektroniczną (e-mail, strona www), pakiet informacji nt. działań w hotelu ze szczególnym uwzględnieniem gastronomii.

  • Gościu – pamiętaj- jeżeli jesteś chory przełóż swój pobyt – w przypadku gdy pojawisz się w Hotelu z objawami choroby, Hotel zastrzega sobie prawo do nie zameldowania Ciebie z zachowaniem zadatku.

  • Mierzenie temperatury (bezdotykowy termometr) przed zameldowaniem; w przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych uniemożliwia przyjęcie Gościa do hotelu, procedura może być powtórzona - decyduje pracownik hotelu.

  • Stosowanie przez pracowników obsługi hotelu maseczek / przyłbic ochronnych oraz zastosowanie w hotelu osłon ochronnych z pleksi.

  • Pracownik recepcji co godzinę lub w zależności od natężenia ruchu dokonuje dezynfekcji lady recepcyjnej, telefonów, klawiatury i myszki.

  • Systematyczna dezynfekcja drzwi, klamek, powierzchni lady recepcyjnej, wózka bellboy, poręczy, terminali, kart pokojowych, itp. w lobby hotelu.

  • Wprowadzenie ograniczenia liczby osób oczekujących w kolejce do recepcji i wyznaczenie miejsca do oczekiwania w lobby hotelowym. Zachowanie odpowiedniej odległości pomiędzy Gośćmi w kolejce. Przy ladzie recepcyjnej stoi maksymalnie 2 Gości (ewentualnie rodzina
    2 plus 2).

  • Ograniczenie do minimum czasu Gościa przy recepcji.

  • Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości w holu recepcyjnym, przy restauracji oraz innych kluczowych miejscach.

  • Sugerujemy, aby wszelkie płatności odbywały się bezgotówkowo (zbliżeniowo)

  • Informowanie Gości  o  wprowadzonych procedurach obowiązujących w hotelu (wręczenie Gościom procedury bezpieczeństwa, której przyjęcie do wiadomości i stosowania musi być potwierdzone podpisem Gościa).

  • Zakaz bezwzględny przebywania w pokoju hotelowym osób niezameldowanych.

  • Ze względu na wzmożone procedury bezpieczeństwa związane ze sprzątaniem pokoi doba hotelowa będzie od godziny 16:00 do godziny 12:00.

II. POKOJE i CZĘŚCI PUBLICZNE

  • Pokoje są regularnie wietrzone, ozonowane i dodatkowo odświeżane przed przyjazdem Gości.

  • W związku z ograniczaniem bezpośredniego kontaktu pracowników z Gośćmi, sprzątanie dzienne odbywa się na życzenie lub w 3 dobie pobytu.

  • Zgodnie z wytycznymi w pokojach hotelowych oraz toaletach zostały wyłączone suszarki. Bardzo prosimy o zabranie własnych jeśli są potrzebne.

  • Jeżeli Gość życzy sobie przyjechać z własną pościelą - serdecznie zapraszamy - prosimy o wcześniejsze zgłoszenie.

  • Jeśli potrzebują  Państwo wymiany ręcznika, wyniesienia śmieci czy uzupełnienia innych niezbędnych rzeczy prosimy o telefon do recepcji pod wewnętrznym nr 400.

  • Wszystkie czynności będą wykonywane pod nieobecność Gości w pokoju.

  • W przestrzeniach publicznych umieściliśmy instrukcje nt. zachowania zasad bezpieczeństwa i higieny.

  • Pracownik działu służby pięter pracuje obowiązkowo w rękawicach.

  • Bielizna hotelowa brudna pakowana jest w pokoju.

  • Części wspólne - korytarze i toalety poddawana są cogodzinnej dezynfekcji.

III. RESTAURACJA/ BAR/ KAWIARNIA

  • Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości przy wejściu do restauracji.

  • Wprowadzenie odpowiednich bezpiecznych odległości między stolikami / krzesłami we wszystkich salach w restauracji.

  • Dezynfekcja stołów, tac, karty menu, itp., wymiana obrusów, wyparzanie sztućców, po każdym Gościu.

  • Stosowanie przez pracowników restauracji, baru i kawiarni maseczek / przyłbic ochronnych.

  • Restauracja jest regularnie wietrzona i dezynfekowana.

IV. POMIESZCZENIA OGÓLNODOSTĘPNE ORAZ SALE KONFERENCYJNE

  • Zapewnienie płynu do dezynfekcji

  • Regularne wietrzenie, dezynfekcja oraz ozonowanie sal konferencyjnych.

  • Zachowanie bezpiecznych odległości dla uczestników szkoleń, zgodnie z wytycznymi.

  • Dezynfekcja wszystkich zabawek, wietrzenie sali zabaw oraz udosępnienie środków dezynfekujących dla animatorów dziecięcych z zachowaniem bezpieczeństwa - brak dostępu jakichkolwiek środków dla dzieci oraz sprzątanie pomieszczeń odpowiednio wcześniej.

  • Dezynfekcja wind hotelowych.

V. KOMPLEKS BASENOWY

  • Płyn do dezynfekcji rąk dla Gości przy wejściu/wyjściu na basen.

  • Maksymalna liczba osób korzystających z kompleksu basenowego – 35 osób.

  • Wprowadzenie odpowiednich bezpiecznych odległości między leżakami.

  • Przestrzeganie zasad higieny użytkowników kompleksu - obowiązkowa i staranna kąpiel oraz umycie całego ciała pod natryskiem przed wejściem do hali basenowej. Obowiązkowe przejście do hali basenowej przez brodzik do dezynfekcji stóp.

  • Zachowanie bezpiecznej odległości osób pływających w niecce basenowej

  • Ograniczenie działalności saun - tylko sauna sucha zapewniająca temperaturę większą niż 60 °C

  • Ograniczenie liczby osób korzystających w jednym czasie z saun do 2 osób jednocześnie lub w kilka osób wspólnie zamieszkujących.

  • Obowiązkowe korzystanie z saun boso, bez okrycia wierzchniego za wyjątkiem ręcznika lub chusty Hammam (drzwi do sauny muszą pozostać zamknięte w celu utrzymania żądanej temperatury).

  • W przypadku brodzika dla dzieci i jacuzzi , gdy nie ma możliwości zachowania dystansu społecznego (1,5-2m) zaleca się - korzystanie z nich pojedynczo lub w kilka osób wspólnie zamieszkujących.

  • Regularne wietrzenie i dezynfekcja leżaków, klamek, baterii w umywalkach i prysznicach itp.

  • Stosowanie przez pracowników recepcji w kompleksie basenowym maseczek / przyłbic ochronnych

VI. SPA & WELLNESS

  • Zapewnienie płynu do dezynfekcji.

  • Wprowadzenie limitu osób mogących przebywać w Centrum SPA oraz Grocie Solnej.

  • Przyjmowanie klientów wyłącznie po wcześniejszej rezerwacji mailowej lub telefonicznej.

  • Stosowanie przez pracowników Centrum SPA maseczek / przyłbic ochronnych oraz rękawiczek.

  • Gabinet jest regularnie sprzątany, dezynfekowany i ozonowany.

  • Całe stanowisko jest skrupulatnie sprzątane po każdym kliencie.

  • W gabinecie przebywać może wyłącznie klient oraz pracownik gabinetu kosmetycznego.

VII. PRACOWNICY

  • Bezwzględne przestrzeganie pracy w maseczkach, rękawiczkach, częste dezynfekowanie urządzeń, mycie rąk, itp. przez wszystkich pracowników znajdujących się w przestrzeni, w której może nastąpić kontakt z Gośćmi.

  • Szkolenia pracowników z zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa i wszystkich pracowników hotelu. Prowadzenie kampanii informacyjnej dla personelu dotyczącej zachowania szczególnych środków ostrożności wg zaleceń GIS i WHO.

  • Mierzenie temperatury (bezdotykowy termometr) przy przyjściu każdego pracownika do pracy, w przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych oddelegowanie pracownika do domu.

  • Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla pracowników – łatwo dostępny i widoczny dozownik na zapleczu hotelu, szatniach.

  • Wprowadzenie dodatkowej dezynfekcji przestrzeni wspólnych pracowników – szatni, kuchni, pomieszczeń socjalnych oraz magazynów.

  • Przebywanie  w pomieszczeniach, tam gdzie jest to możliwe do 2 osób i/ lub zachowanie bezpiecznej  odległości.

VII. OGÓLNE

  • Prowadzenie kampanii informacyjnej dla Gości dotyczącej zachowania szczególnych środków ostrożności.

  • Stosowanie zaleceń wg GIS i WHO, które będą zaleceniami odgórnymi.

  • Systematyczna kontrola realizacji KODEKSU przez kadrę managerską.

Drodzy Goście!

Dbamy o naszych Gości i pracowników, wprowadzając te wszystkie dodatkowe środki w celu zapewnienia im możliwie najlepszego samopoczucia i zachowania maksymalnego bezpieczeństwa. Nasi pracownicy zostali poinformowani
o wytycznych zatwierdzonych przez Światową Organizację Zdrowia i lokalne władze zdrowotne. Są gotowi udzielić pomocy każdemu gościowi, który może poczuć się źle.

Prowadzimy codzienne spotkania z naszymi pracownikami w celu przeglądu każdej istotnej sytuacji i stale komunikujemy się z odpowiednimi organami ds. zdrowia, aby na bieżąco informować naszych Gości i pracowników o istniejących rozporządzeniach
i proponowanych nowych rozwiązaniach.

Z wyrazami należnego szacunku

Andrzej Malinowski

Dyrektor Hotelu Żubrówka**** Białowieża

 

Przydatne informacje

Polecamy śledzić informacje na stronie gov.pl w celu uniknięcia nieprawdziwych informacji.
Jeśli obserwujesz u siebie niepokojące objawy (takie jak wysoka gorączka, kaszel i duszności), to skontaktuj się z infolinią NFZ 800 190 590, lub skorzystaj z wyszukiwarki szpitala zakaźnego lub placówki GIS https://gis.gov.pl/mapa/

Лес
Показать на карте
Подписка на рассылку
Этот веб-сайт использует файлы Cookies.

При его просмотре вы соглашаетесь с использованием файлов Cookies в соответствии с настройками Вашего браузера. Подробнее в политике конфиденциальности.

ОК, закройте