Nasze działania w związku z pandemią COVID-19
SZANOWNI PAŃSTWO
W obliczu tak trudnego wyzwania jakim jest koronawirus (SARS-CoV-2), przed jakim stanęliśmy my wszyscy, pragniemy poinformować, że na bieżąco monitorujemy doniesienia dotyczące SARS-CoV-2 i dynamicznie zmieniającą się sytuację przez niego wywołaną. Bezzwłocznie wdrożyliśmy środki ostrożności, w celu zapewnienia bezpiecznego pobytu
w naszym hotelu. A także przygotowaliśmy pełną listę konkretnych działań obejmujących wszystkie obszary w hotelu. Sprawdź poniżej.
I. RECEPCJA
Gościu – pamiętaj- jeżeli jesteś chory przełóż swój pobyt – w przypadku gdy pojawisz się w Hotelu z objawami choroby, Hotel zastrzega sobie prawo do nie zameldowania Ciebie z zachowaniem zadatku.
Mierzenie temperatury (bezdotykowy termometr) przed zameldowaniem. W przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych uniemożliwia przyjęcie Gościa do hotelu, procedura może być powtórzona - decyduje pracownik hotelu.
Stosowanie przez pracowników obsługi hotelu maseczek lub osłon ochronnych z pleksi.
Pracownik recepcji w zależności od natężenia ruchu dokonuje dezynfekcji lady recepcyjnej, telefonów, klawiatury i myszki.
Systematyczna dezynfekcja drzwi, klamek, powierzchni lady recepcyjnej, wózka bellboy, poręczy, terminali, kart pokojowych, itp. w lobby hotelu.
Wprowadzenie ograniczenia liczby osób oczekujących w kolejce do recepcji i wyznaczenie miejsca do oczekiwania w lobby hotelowym. Zachowanie odpowiedniej odległości pomiędzy Gośćmi w kolejce. Przy ladzie recepcyjnej stoi maksymalnie 2 Gości (ewentualnie rodzina 2 plus 2).
Ograniczenie do minimum czasu Gościa przy recepcji.
Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości w holu recepcyjnym, przy restauracji oraz innych kluczowych miejscach.
Sugerujemy, aby wszelkie płatności odbywały się bezgotówkowo (zbliżeniowo)
Informowanie Gości o wprowadzonych procedurach obowiązujących w hotelu (wręczenie Gościom procedury bezpieczeństwa, której przyjęcie do wiadomości i stosowania musi być potwierdzone podpisem Gościa).
Zakaz bezwzględny przebywania w pokoju hotelowym osób niezameldowanych.
Ze względu na wzmożone procedury bezpieczeństwa związane ze sprzątaniem pokoi doba hotelowa będzie od godziny 16:00 do godziny 12:00.
II. POKOJE i CZĘŚCI PUBLICZNE
Pokoje są regularnie wietrzone, ozonowane i dodatkowo odświeżane przed przyjazdem Gości.
W związku z ograniczaniem bezpośredniego kontaktu pracowników z Gośćmi, sprzątanie dzienne odbywa się na życzenie.
Jeżeli Gość życzy sobie przyjechać z własną pościelą - serdecznie zapraszamy - prosimy o wcześniejsze zgłoszenie.
Jeśli potrzebują Państwo wymiany ręcznika, wyniesienia śmieci czy uzupełnienia innych niezbędnych rzeczy prosimy o telefon do recepcji pod wewnętrznym nr 400.
Wszystkie czynności będą wykonywane pod nieobecność Gości w pokoju.
W przestrzeniach publicznych umieściliśmy instrukcje nt. zachowania zasad bezpieczeństwa i higieny.
Pracownik działu służby pięter pracuje obowiązkowo w rękawicach.
Bielizna hotelowa brudna pakowana jest w pokoju.
Części wspólne - korytarze i toalety są regularnie dezynfekowane.
III. RESTAURACJA/ BAR/ KAWIARNIA
Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości przy wejściu do restauracji.
Wprowadzenie odpowiednich bezpiecznych odległości między stolikami / krzesłami we wszystkich salach w restauracji.
Dezynfekcja stołów, tac, karty menu, itp., wymiana obrusów, wyparzanie sztućców, po każdym Gościu.
Stosowanie przez pracowników restauracji, baru i kawiarni maseczek ochronnych, rękawiczek .
Restauracja jest regularnie wietrzona i dezynfekowana.
Room service - to sprawna organizacja podawania posiłków do pokoi hotelowych z zachowaniem wszystkich niezbędnych zasad bezpieczeństwa.
IV. POMIESZCZENIA OGÓLNODOSTĘPNE ORAZ SALE KONFERENCYJNE
Zapewnienie płynu do dezynfekcji.
Regularne wietrzenie, dezynfekcja oraz ozonowanie sal konferencyjnych.
Zachowanie bezpiecznych odległości dla uczestników szkoleń, zgodnie z wytycznymi.
Dezynfekcja wszystkich zabawek, wietrzenie sali zabaw oraz udosępnienie środków dezynfekujących dla animatorów dziecięcych z zachowaniem bezpieczeństwa - brak dostępu jakichkolwiek środków dla dzieci oraz sprzątanie pomieszczeń odpowiednio wcześniej.
Dezynfekcja wind hotelowych.
V. KOMPLEKS BASENOWY
Płyn do dezynfekcji rąk dla Gości przy wejściu/wyjściu na basen.
Ograniczona liczba miejsc osób korzystających z kompleksu basenowego.
Wprowadzenie odpowiednich bezpiecznych odległości między leżakami.
Przestrzeganie zasad higieny użytkowników kompleksu - obowiązkowa i staranna kąpiel oraz umycie całego ciała pod natryskiem przed wejściem do hali basenowej. Obowiązkowe przejście do hali basenowej przez brodzik do dezynfekcji stóp.
Zachowanie bezpiecznej odległości osób pływających w niecce basenowej
Ograniczenie działalności saun - tylko sauna sucha zapewniająca temperaturę większą niż 60 °C
Ograniczenie liczby osób korzystających w jednym czasie z saun do 2 osób jednocześnie lub w kilka osób wspólnie zamieszkujących.
Obowiązkowe korzystanie z saun boso, bez okrycia wierzchniego za wyjątkiem ręcznika lub chusty Hammam (drzwi do sauny muszą pozostać zamknięte w celu utrzymania żądanej temperatury).
W przypadku brodzika dla dzieci i jacuzzi , gdy nie ma możliwości zachowania dystansu społecznego (1,5-2m) zaleca się - korzystanie z nich pojedynczo lub w kilka osób wspólnie zamieszkujących.
Regularne wietrzenie i dezynfekcja leżaków, klamek, baterii w umywalkach i prysznicach itp.
Stosowanie przez pracowników recepcji w kompleksie basenowym maseczek ochronnych.
VI. SPA & WELLNESS
Zapewnienie płynu do dezynfekcji.
Wprowadzenie limitu osób mogących przebywać w Centrum SPA oraz Grocie Solnej.
Przyjmowanie klientów wyłącznie po wcześniejszej rezerwacji mailowej lub telefonicznej.
Stosowanie przez pracowników Centrum SPA maseczek ochronnych oraz rękawiczek.
Gabinety są regularnie sprzątane, dezynfekowane i ozonowane.
Całe stanowisko jest skrupulatnie sprzątane po każdym kliencie.
W gabinecie przebywać może wyłącznie klient oraz pracownik gabinetu kosmetycznego.
VII. PRACOWNICY
Bezwzględne przestrzeganie pracy w maseczkach, rękawiczkach, częste dezynfekowanie urządzeń, mycie rąk, itp. przez wszystkich pracowników znajdujących się w przestrzeni, w której może nastąpić kontakt z Gośćmi.
Szkolenia pracowników z zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa i wszystkich pracowników hotelu. Prowadzenie kampanii informacyjnej dla personelu dotyczącej zachowania szczególnych środków ostrożności wg zaleceń GIS i WHO.
Mierzenie temperatury (bezdotykowy termometr) przy przyjściu każdego pracownika do pracy, w przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych oddelegowanie pracownika do domu.
Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla pracowników – łatwo dostępny i widoczny dozownik na zapleczu hotelu, szatniach.
Wprowadzenie dodatkowej dezynfekcji przestrzeni wspólnych pracowników – szatni, kuchni, pomieszczeń socjalnych oraz magazynów.
Przebywanie w pomieszczeniach, tam gdzie jest to możliwe do 2 osób i/ lub zachowanie bezpiecznej odległości.
VII. OGÓLNE
Prowadzenie kampanii informacyjnej dla Gości dotyczącej zachowania szczególnych środków ostrożności.
Stosowanie zaleceń wg GIS i WHO, które będą zaleceniami odgórnymi.
Systematyczna kontrola realizacji KODEKSU przez kadrę managerską.
Drodzy Goście!
Dbamy o naszych Gości i pracowników, wprowadzając te wszystkie dodatkowe środki w celu zapewnienia im możliwie najlepszego samopoczucia i zachowania maksymalnego bezpieczeństwa. Nasi pracownicy zostali poinformowani o wytycznych zatwierdzonych przez Światową Organizację Zdrowia i lokalne władze zdrowotne. Są gotowi udzielić pomocy każdemu gościowi, który może poczuć się źle. Prowadzimy codzienne spotkania z naszymi pracownikami w celu przeglądu każdej istotnej sytuacji i stale komunikujemy się z odpowiednimi organami ds. zdrowia, aby na bieżąco informować naszych Gości i pracowników o istniejących rozporządzeniach i proponowanych nowych rozwiązaniach.
Z wyrazami należnego szacunku
Andrzej Malinowski
Dyrektor Hotelu Żubrówka**** Białowieża
Polecamy śledzić informacje na stronie gov.pl w celu uniknięcia nieprawdziwych informacji.
Jeśli obserwujesz u siebie niepokojące objawy (takie jak wysoka gorączka, kaszel i duszności), to skontaktuj się z infolinią NFZ 800 190 590, lub skorzystaj z wyszukiwarki szpitala zakaźnego lub placówki GIS https://gis.gov.pl/mapa/