menu
Termin pobytu
28
mar 24‘
29
mar 24‘

Procedury bezpieczeństwa Sprawdź jakie procedury stosujemy, aby zadbać o bezpieczeństwo gości.

  1. Strona główna
  2. Hotel
  3. Procedury bezpieczeństwa
czytaj więcej
Żubr
Las

Nasze działania w związku z pandemią COVID-19

SZANOWNI PAŃSTWO

 W obliczu tak trudnego wyzwania jakim jest koronawirus (SARS-CoV-2), przed jakim stanęliśmy my wszyscy, pragniemy poinformować, że na bieżąco monitorujemy doniesienia dotyczące SARS-CoV-2 i dynamicznie zmieniającą się sytuację przez niego wywołaną. Bezzwłocznie wdrożyliśmy środki ostrożności, w celu zapewnienia bezpiecznego pobytu
w naszym hotelu. A także przygotowaliśmy pełną listę konkretnych działań obejmujących wszystkie obszary w hotelu. 
Sprawdź poniżej.

I. RECEPCJA

  • Gościu – pamiętaj- jeżeli jesteś chory przełóż swój pobyt – w przypadku gdy pojawisz się w Hotelu z objawami choroby, Hotel zastrzega sobie prawo do nie zameldowania Ciebie z zachowaniem zadatku.

  • Mierzenie temperatury (bezdotykowy termometr) przed zameldowaniem. W przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych uniemożliwia przyjęcie Gościa do hotelu, procedura może być powtórzona - decyduje pracownik hotelu.

  • Stosowanie przez pracowników obsługi hotelu maseczek lub osłon ochronnych z pleksi.

  • Pracownik recepcji w zależności od natężenia ruchu dokonuje dezynfekcji lady recepcyjnej, telefonów, klawiatury i myszki.

  • Systematyczna dezynfekcja drzwi, klamek, powierzchni lady recepcyjnej, wózka bellboy, poręczy, terminali, kart pokojowych, itp. w lobby hotelu.

  • Wprowadzenie ograniczenia liczby osób oczekujących w kolejce do recepcji i wyznaczenie miejsca do oczekiwania w lobby hotelowym. Zachowanie odpowiedniej odległości pomiędzy Gośćmi w kolejce. Przy ladzie recepcyjnej stoi maksymalnie 2 Gości (ewentualnie rodzina 2 plus 2).

  • Ograniczenie do minimum czasu Gościa przy recepcji.

  • Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości w holu recepcyjnym, przy restauracji oraz innych kluczowych miejscach.

  • Sugerujemy, aby wszelkie płatności odbywały się bezgotówkowo (zbliżeniowo)

  • Informowanie Gości  o  wprowadzonych procedurach obowiązujących w hotelu (wręczenie Gościom procedury bezpieczeństwa, której przyjęcie do wiadomości i stosowania musi być potwierdzone podpisem Gościa).

  • Zakaz bezwzględny przebywania w pokoju hotelowym osób niezameldowanych.

  • Ze względu na wzmożone procedury bezpieczeństwa związane ze sprzątaniem pokoi doba hotelowa będzie od godziny 16:00 do godziny 12:00.

II. POKOJE i CZĘŚCI PUBLICZNE

  • Pokoje są regularnie wietrzone, ozonowane i dodatkowo odświeżane przed przyjazdem Gości.

  • W związku z ograniczaniem bezpośredniego kontaktu pracowników z Gośćmi, sprzątanie dzienne odbywa się na życzenie.

  • Jeżeli Gość życzy sobie przyjechać z własną pościelą - serdecznie zapraszamy - prosimy o wcześniejsze zgłoszenie.

  • Jeśli potrzebują  Państwo wymiany ręcznika, wyniesienia śmieci czy uzupełnienia innych niezbędnych rzeczy prosimy o telefon do recepcji pod wewnętrznym nr 400.

  • Wszystkie czynności będą wykonywane pod nieobecność Gości w pokoju.

  • W przestrzeniach publicznych umieściliśmy instrukcje nt. zachowania zasad bezpieczeństwa i higieny.

  • Pracownik działu służby pięter pracuje obowiązkowo w rękawicach.

  • Bielizna hotelowa brudna pakowana jest w pokoju.

  • Części wspólne - korytarze i toalety poddawana są cogodzinnej dezynfekcji.

III. RESTAURACJA/ BAR/ KAWIARNIA

  • Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości przy wejściu do restauracji.

  • Wprowadzenie odpowiednich bezpiecznych odległości między stolikami / krzesłami we wszystkich salach w restauracji.

  • Dezynfekcja stołów, tac, karty menu, itp., wymiana obrusów, wyparzanie sztućców, po każdym Gościu.

  • Stosowanie przez pracowników restauracji, baru i kawiarni maseczek ochronnych, rękawiczek .

  • Restauracja jest regularnie wietrzona i dezynfekowana.

  • Room service - to sprawna organizacja podawania posiłków do pokoi hotelowych z zachowaniem wszystkich niezbędnych zasad bezpieczeństwa. 

IV. POMIESZCZENIA OGÓLNODOSTĘPNE ORAZ SALE KONFERENCYJNE

  • Zapewnienie płynu do dezynfekcji.

  • Regularne wietrzenie, dezynfekcja oraz ozonowanie sal konferencyjnych.

  • Zachowanie bezpiecznych odległości dla uczestników szkoleń, zgodnie z wytycznymi.

  • Dezynfekcja wszystkich zabawek, wietrzenie sali zabaw oraz udosępnienie środków dezynfekujących dla animatorów dziecięcych z zachowaniem bezpieczeństwa - brak dostępu jakichkolwiek środków dla dzieci oraz sprzątanie pomieszczeń odpowiednio wcześniej.

  • Dezynfekcja wind hotelowych.

V. KOMPLEKS BASENOWY

  • Płyn do dezynfekcji rąk dla Gości przy wejściu/wyjściu na basen.

  • Ograniczona liczba miejsc osób korzystających z kompleksu basenowego.

  • Wprowadzenie odpowiednich bezpiecznych odległości między leżakami.

  • Przestrzeganie zasad higieny użytkowników kompleksu - obowiązkowa i staranna kąpiel oraz umycie całego ciała pod natryskiem przed wejściem do hali basenowej. Obowiązkowe przejście do hali basenowej przez brodzik do dezynfekcji stóp.

  • Zachowanie bezpiecznej odległości osób pływających w niecce basenowej

  • Ograniczenie działalności saun - tylko sauna sucha zapewniająca temperaturę większą niż 60 °C

  • Ograniczenie liczby osób korzystających w jednym czasie z saun do 2 osób jednocześnie lub w kilka osób wspólnie zamieszkujących.

  • Obowiązkowe korzystanie z saun boso, bez okrycia wierzchniego za wyjątkiem ręcznika lub chusty Hammam (drzwi do sauny muszą pozostać zamknięte w celu utrzymania żądanej temperatury).

  • W przypadku brodzika dla dzieci i jacuzzi , gdy nie ma możliwości zachowania dystansu społecznego (1,5-2m) zaleca się - korzystanie z nich pojedynczo lub w kilka osób wspólnie zamieszkujących.

  • Regularne wietrzenie i dezynfekcja leżaków, klamek, baterii w umywalkach i prysznicach itp.

  • Stosowanie przez pracowników recepcji w kompleksie basenowym maseczek ochronnych.

VI. SPA & WELLNESS

  • Zapewnienie płynu do dezynfekcji.

  • Wprowadzenie limitu osób mogących przebywać w Centrum SPA oraz Grocie Solnej.

  • Przyjmowanie klientów wyłącznie po wcześniejszej rezerwacji mailowej lub telefonicznej.

  • Stosowanie przez pracowników Centrum SPA maseczek  ochronnych oraz rękawiczek.

  • Gabinety są regularnie sprzątane, dezynfekowane i ozonowane.

  • Całe stanowisko jest skrupulatnie sprzątane po każdym kliencie.

  • W gabinecie przebywać może wyłącznie klient oraz pracownik gabinetu kosmetycznego.

VII. PRACOWNICY

  • Bezwzględne przestrzeganie pracy w maseczkach, rękawiczkach, częste dezynfekowanie urządzeń, mycie rąk, itp. przez wszystkich pracowników znajdujących się w przestrzeni, w której może nastąpić kontakt z Gośćmi.

  • Szkolenia pracowników z zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa i wszystkich pracowników hotelu. Prowadzenie kampanii informacyjnej dla personelu dotyczącej zachowania szczególnych środków ostrożności wg zaleceń GIS i WHO.

  • Mierzenie temperatury (bezdotykowy termometr) przy przyjściu każdego pracownika do pracy, w przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych oddelegowanie pracownika do domu.

  • Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla pracowników – łatwo dostępny i widoczny dozownik na zapleczu hotelu, szatniach.

  • Wprowadzenie dodatkowej dezynfekcji przestrzeni wspólnych pracowników – szatni, kuchni, pomieszczeń socjalnych oraz magazynów.

  • Przebywanie  w pomieszczeniach, tam gdzie jest to możliwe do 2 osób i/ lub zachowanie bezpiecznej  odległości.

VII. OGÓLNE

  • Prowadzenie kampanii informacyjnej dla Gości dotyczącej zachowania szczególnych środków ostrożności.

  • Stosowanie zaleceń wg GIS i WHO, które będą zaleceniami odgórnymi.

  • Systematyczna kontrola realizacji KODEKSU przez kadrę managerską.

Drodzy Goście!

Dbamy o naszych Gości i pracowników, wprowadzając te wszystkie dodatkowe środki w celu zapewnienia im możliwie najlepszego samopoczucia i zachowania maksymalnego bezpieczeństwa. Nasi pracownicy zostali poinformowani o wytycznych zatwierdzonych przez Światową Organizację Zdrowia i lokalne władze zdrowotne. Są gotowi udzielić pomocy każdemu gościowi, który może poczuć się źle. Prowadzimy codzienne spotkania z naszymi pracownikami w celu przeglądu każdej istotnej sytuacji i stale komunikujemy się z odpowiednimi organami ds. zdrowia, aby na bieżąco informować naszych Gości i pracowników o istniejących rozporządzeniach i proponowanych nowych rozwiązaniach.

Z wyrazami należnego szacunku

Andrzej Malinowski

Dyrektor Hotelu Żubrówka**** Białowieża

Przydatne informacje

Polecamy śledzić informacje na stronie gov.pl w celu uniknięcia nieprawdziwych informacji.
Jeśli obserwujesz u siebie niepokojące objawy (takie jak wysoka gorączka, kaszel i duszności), to skontaktuj się z infolinią NFZ 800 190 590, lub skorzystaj z wyszukiwarki szpitala zakaźnego lub placówki GIS https://gis.gov.pl/mapa/

Las
Zobacz na mapie
Newsletter

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, w tym przetwarzania danych dotyczących aktywności użytkownika oraz personalizacji reklam, oraz możliwość zmian ustawień plików cookies, znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając ZAAKCEPTUJ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez "IWA" Sp. z o.o., Pałacowa 6, 17-230, Białowieża , Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach analitycznych i marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań, mierzenia ich skuteczności oraz przetwarzania danych użytkownika dla celów analitycznych). Zmiany ustawień plików cookies oraz szczegółowe preferencje dotyczące zgód możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Niezbędne pliki cookies

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert lub dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa, m.in.: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć. Te pliki są wymagane do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Nie wymagają Twojej zgody.

Analityczne pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Wyrażając zgodę na te pliki cookies, zgadzasz się na przetwarzanie danych dotyczących Twojej aktywności na stronie w celach analitycznych.

Marketingowe pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące aktywności użytkownika, produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Zgoda na te pliki cookies oznacza, że Twoje dane mogą być używane do personalizacji reklam oraz analizy skuteczności naszych kampanii reklamowych.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane